27. mars 2020

Sånt som gjer ein tung dag mjukare



God fredag! Eg håper i alle fall at den er god, for sjølv om det er fredag og helg, er det lov til å ikkje vere heilt i hundre og ti. For min del er det ein slik dag. Du veit når du vaknar opp, kjenner at humøret er langt nede, ein har ei uggen kjensle i kroppen, alt er liksom så rart og uverkeleg. Sjølv tenkjer eg at det er lov å ha slike dagar, både til vanleg og sånn sett særskilt no. Så klart meiner eg ikkje at me skal gå heilt i kjellaren og bli der, men me må kunne kjenne på at dette er kjipt og at ein fredag kan vere ein blå dag den også, akkurat slik som måndagen. Det er betre no; eg har drukke mykje kaffi, lese i kjekke bøker, sykla ein tur til butikken (det hjelper så å seie alltid å komme seg ut ein liten tur), me skal ha pannekaker til middag og så blir eg alltid i betre humør av å sjå på desse småtassane. Videoen er eit par veker gammal, og alle utanom Coco – som skal bu i lag med Loulou – har fått nye heim. Men eit lite tilbakeblikk på då dei alle var samla, gjer denne fredagen mjukare.

Legg igjen ein fin tanke