29. mars 2020

Kvardagsgleder i fleng

Trass nok ei rar veke, ser eg av sundagslista at eg har mykje fint å dele, både lenkjer og generelt saker og ting her heime. Eg skriv ikkje heimen, for eg har ikkje moglegheita til å heimekontor slik mange andre har, men på ein måte har det vore godt å vere eit par dagar på jobben. Ikkje så enkelt å halde avstand når vêret her har vore heilt supert og ein dimed har lyst til å vere ute heile tida. Men me kom oss ut på ein tur litt tidleg i går, og det gjekk fint å gå utan å vere tett oppi andre folk. Humøret går opp og ned, nokre av dagane er tyngre enn andre. Samstundes så tenkjer eg at det er no slik det er, akkurat slik eg skreiv om på fredag. Bøker og artige seriar hjelper, det same med roleg musikk på øyret og ein god armkrok. Tidleg opp i morgon, så det er berre å publisere i veg:

✦ ville nok ikkje valt denne boka sjølv, men gøy å få lesetips og bli ufordra (og Hovland kan skrive)
✦ ny livekonsert med Kjell Inge Torgersen
✦ og på onsdag høyrde me to: fyrst Adam Douglas og sidan Moddi
✦ "Vi har fortsatt så mye å være takknemlige for" – kjenner meg godt igjen i denne flotte teksten
✦ flott genser kjøpt pent brukt av Kristin (@einkopptetakk), god helgekaffi og ein bit sjokolade
✦ ikkje at det er så himla gøy å vaske dusjen, men så stas etterpå når den er skinnande rein
✦ må innrømme at eg blir rørt når eg høyrer "Se ilden lyse" i to så flotte versjonar: denne og denne
✦ og må le litt av å høyre og sjå den same songen i ein heilt anna versjon med Raske Menn
✦ å sykle heim frå jobb og sjå at det byrjar å bløme på trea
✦ Helsinki sett gjennom fotolinsa til Niina, den stemninga ser så koseleg ut
✦ eit hus der gult er kult og grønt er skjønt
✦ blir så glad av å lese at biblioteket set saman forundringsposar med bøker og syklar desse heim
✦ soloppgangen som var heilt magisk måndagsmorgen
✦ laurdagstur i Sørmarka med mannen min og broremann
✦ for ein liten og kjempesøt kattunge, akkurat det me treng å sjå no
✦ vaflar på jobb på onsdag fordi...vaffeldagen, og me sat på tribunen med god avstand til kvarandre
✦ blå blomar langs grøftekanten
✦ Rebecca sitt bilete i lag med eit sitat frå Anne of Green Gables – sånt som lyser opp kvardagen 
✦ slappe av med meir teikning og måling
✦ kulaste veggen full av bøker
✦ innrømmar at det er stas når @officialagathachristie deler eit av bokbileta mine
✦ alltid godt med kaffi (denne gongen i eit vakkert krus) og boka Hold Still var veldig bra

Legg igjen ein fin tanke