17. apr. 2019

Tre fotobøker frå tre minnerike reiser

Rett før eg byrja i ny jobb, gjorde eg ferdig tre fotobøker, ein for kvar av reisene me var på i fjor. Inga stor overrasking at den som måtte ha flest ekstrasider, var den med alle bileta frå nesten fire veker i Canada. Og tenk, det er jaggu meg nesten eit år sidan me var der borte! Den der tida, altså. Som vanleg laga eg bøkene på Fotoknudsen, og eg passa på å tinge dei då det var tilbod (for der er det faktisk ganske mykje å spare). Eg har ofte laga bøkene godt og vel eitt år etter sjølve reisa, for TTT – ting tar tid – og eg er difor supernøgd no sidan eg fekk unnagjort tre på ein gong, alle før det har gått eitt år. Når eg ser i bokhylla, har det blitt nokre slike bøker opp gjennom åra.


Tommel opp for kvaliteten og storleiken på bøkene, like bra som alltid. Eg lagte ei bok frå Canada, ei frå bilturen vår i Noreg og ei frå veka vår i Yorkshire. I år blir det ikkje like mykje reising, men me har sett av ei veke i august til å kunne ta ein liten ferie, så får me sjå kor ferda går.

Legg igjen ein fin tanke