15. apr. 2019

Laurdagstur i Sørmarka

I helga tenkte eg å sitje inne med ei god bok, berre la tankane fare. Men med det vêret som har vore, fann eg ikkje roa; ute skein sola som aldri før, himmelen var blå og fuglane kvitra. Me kom oss ut på ein liten gåtur både fredag og laurdag, og laurdag gjekk me rundt på stiane i Sørmarka. Gåsungane fann me på anna kvart tre og vårkjensla blei endå sterkare. Denne årstida ❀✿

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

For et nydelige bilde! Og for et fantastisk vær dere har ;) Vi har hatt litt sol de to siste dagene, og i tillegg har både gressløkpotta og jordbæra fått litt grønt på seg. Det er nok til å få oss i ekstase. Vi som i verste fall kan ha vinteren helt til juli. Men nå fikk jeg sannelig lyst å reise nedover til Stavanger ;) Påskeklem fra meg og Bianco <3

Silje sa...

Me har rett og slett vore kjempeheldige med vêret den siste veka (berre dumt at eg har vore mykje på jobb inne i svømmehallen...). Skal nyte det no når eg tar langhelg etter jobben i morgon :) Og du er alltid velkommen til flottaste Stavanger! Påskeklem rett tilbake <3

Legg igjen ein fin tanke