30. sep. 2018

Orkesterveke, gode bøker og fargar overalt

For ei bra veke! Okei, eg har vore litt småforkjøla og vore grasenkje nokre dagar, men om ein ser bort frå det, har det vore alle tiders. Flotte fargar ute og inne, kafébesøk midt i veka, mykje lesing i gode bøker, buss for berre ei krone og ikkje minst orkesterkonsert med Didrik Solli-Tangen. Det einaste eg ikkje heilt forstår er at september no er over, og i morgon skriv me oktober. Veit at det er slik det er, men eg synest (som eg så ofte gjer) at den der tida stikk litt for fort av garde. Men eg skal slutte å bable om det for no sidan eg gjer det nesten kvar veke ;) Ei fin helg der mykje av tida har gått med til orkesterøving og -konsert er over og i morgon er det nok ein gong måndag:

✦ starte onsdagen med kafébesøk og lesing i ei superbra bok
✦ alle fargane på bakken på veg til orkesterøvinga
✦ Mummibok (Farlig midtsommer) og Mummikopp – små, viktige kvardagsgleder
✦ dovendyr er alltid like søte og artige
✦ ta bussen til jobb i regnvêret for berre ei krone per tur
✦ arve eit spegelreflekskamera etter svigerfar
✦ lese ut Holding up the universe (og biletet er frå takterrassen i Cawood i England)
✦ "50 Empowering Quotes from Fictional Female Characters" – tøff plakat med mange gode ord
✦ øving med orkesteret og solisten før konserten, stas å gjere slike prosjektar innimellom
✦ og for ein konsert: fullt hus, knallbra solist og stormande jubel, rett og slett kanongøy
✦ svaner og måker i fleng på ein grøn flekk midt i byen
✦ tinge billettar til Grease i februar neste år, det kjem til å bli ein ordentleg jentekveld
✦ sjølv i gråvêr er det fint ved Breiavatnet
✦ kult å lese om ei niårsfeiring og ein blindtur inne hos Synne
✦ snigelpost, ny Gudrun Sjödén-katalog og den fine haustkransen
✦ dei gylne haustblada mot den knallblå himmelen rett ved Sølvberget

Legg igjen ein fin tanke