23. sep. 2018

Fuglebesøk, fargar ute på bakken og dagar på jobb

"I think I learned some things about love, too. It doesn't look the same for everyone. It can come in so many forms. And how can there be anything wrong with a life it it's spent with a person you love?". Anne with an E på Netflix er ein av dei finaste seriane. Veka etter ferien har vore travel nok med jobb, orkesterspeling, besøk av broren min og Zalo og litteraturfestivalen Kapittel. På grunn av ein den vaktar på jobb, fekk eg ikkje høyrt på så veldig mange foredrag, men eg fekk no med meg eit om språk og samhandling med Sylfest Lomheim og Helene Uri. Stas å få med meg det! Neste helg er det konsert med orkesteret og Didrik Solli-Tangen og om to veker er det helgetur til Oslo for å sjå The Phantom of the Opera. Så det er vel ingen tvil om at dei neste vekene kjem til å gå i eitt. Men som eg har skrive før: så lenge det er kjekke ting, så går det heilt fint at nokre veker er meir travle enn andre. Roleg sundag i dag etter å jobba måndag til laurdag. Vel, over til vekas oppsummering:

✦ lese den fyrste boka i Jane Gardam sin trilogi: En ulastelig mann
✦ haustfargane langs jobbvegen min
✦ invitere eit venepar på sundagslunsj
✦ MADi Home: diggar nytenking når det gjeld forskjellige typar hus og generelt korleis me bur
✦ Anne with an E som tar opp LGBTQ-temaet, som gjer det aktuelt i sin og vår samtid
✦ fortsetje å sjå gode krimseriar på NRK, blant anna sesong to av Springflo
✦ sesongpremiere på Eventyrlig oppussing
✦ endå fleire Gotlands-bilete, også denne gongen inne hos Linda
✦ kult å sjå to fargerike Vespaar rett utanfor inngangen til jobb
✦ setje av tid om kvelden til å lese, ikkje så mykje, men litt kvar dag gir uansett energi
✦ må jo besøke Steintøykjelleren i nær framtid
✦ høyre Lomheim og Uri snakke om språk og samhald i samband med Kapittel-festivalen
✦ ha besøk av broren min og Zalo frå onsdag til i dag
✦ og Zalo har vore supersosial og heilt i hundreogti
✦ kaffi og ein liten bit sjokolade på ein sundagsmorgon
✦ eg må få meg ein slik type "stol" på kjøkkenet, heilt genialt for oss som ikkje er så høge
✦ vere blant alle krimbøkene på jobb
✦ sundagsmiddag heime på Sola

Legg igjen ein fin tanke