29. juni 2022

Grønt er alltid skjønt


Alltid litt vanskeleg å få fram fargen ordentleg når eg prøver å ta bilete av nye garnnøste, men sjå på denne grønfargen! Som ein mørk smaragdgrøn, i det rette lyset skin garnet og eg ser allereie at denne toppen kjem til å bli superfin. I fjor strikka eg ein Collett Tee med same garn (då kalla Nordisk sommergarn) og forelska meg heilt i kvaliteten. Blandinga av norsk lamull, morbærsilke og belgisk lin er som ein mjuk draum. Toppen eg skal strikke heiter Markatopp og er ein tynnare variant av Jamaicatopp. Sistnemnde såg eg då eg var innom strikkemarknaden i Oslo i slutten av april og eg må seie at eg likte den veldig godt. Har jo strikka ein del tjukke, varme genserar, og dimed slo eg til då eg såg at dei hadde laga ei versjon av toppen med eit litt tynnare garn. Og sjå den fine eska garnet kom i, saman med ein lten sjokolade og eit par maskemarkørar.

Legg igjen ein fin tanke