26. juni 2022

Skribleri på tampen av ei litt rar veke




Mykje har skjedd på ei veke. Siste dagen min i svømmehallen var som eg skreiv på onsdag, og på torsdag hadde eg fått eit jobbtilbod. For å ta det fyrste fyrst: førre fredag var eg på eit jobbintervju, men eg kjente fort at det nok ikkje var heilt det eg såg for meg. Sidan var eg på eit intervju på måndag, og den var den eg fekk tilbod om på torsdag. Joda, det er eit vikariat, men det er eit steg i ei meir riktig retning for min del. I går feira me to bursdagar, mannen min sin dag på etterskot og broren min sin dag på forskot, og elles så prøver eg å lande. Prøve å senke skuldrene og kjenne at det akkurat no er greitt, at ting kjennest betre. Vakna i går til dei vonde nyheitene om det som hadde skjedd i Oslo, og tårene mine rann. Plutseleg så kjentest ting ikkje så bra ut likevel. Fram og tilbake med andre ord. Tankane har roa seg litt i dag, eg har lese og me har sett på destinasjonar til årets sommarferie. Ein del skribleri frå meg denne sundagskvelden, skal prøve å runde av det heile:

berre så det er sagt: eg diggar bøkene til Alice Oseman, også I Was Born for This
sjiraff og sommarfuglar på ein vegg ved Vitenfabrikken
Mira, den mest nysgjerrige og skjønnaste pusen, er tre år – hipp, hipp hurra!
at siste dagen på jobb blei fin
og at eg dagen etterpå fekk jobbtilbod som utstillingsvert ved nettopp Vitenfabrikken
lese om nye venskap, ikkje-binære karakterar og skeiv kjærleik i I Wish You All the Best
artig å spele TwoSetViolins "escape room-game" i lag med mannen min
kjempestas å ha Zalo på besøk i halvanna veke, for ein liten luring han er ;) 
las Nervous Conditions av Tsitsi Dangarembga som denne månadens ikkje-vestlege forfattar
kinobesøk i lag med ein ven for å sjå den rare Everything Everywhere All at Once
er glad for at sommaren er her, men Niinas oktoberbilete er berre så flotte og stemningsfulle
gamle, flotte dører med gode, gammaldagse dårhandtak
drøymer meg tilbake til Daunt Books i London når eg ser denne videoen på Instagram
stor og vakker bukett som eg fekk siste dagen på jobben
vaiande flagg på svømmehallbygget på min siste dag (eigentleg grunna EM i undervassrugby)
ler høgt når eg ser Mr. Bean spele på usynlege trommer (og her er ein versjon med notar)
solnedgang over eit av nabobygga ein av dei siste kveldsvaktene på jobb
søtaste geita ute på ei eng full av løvetann
alltid balkonglesing
lage mangopai, ete den og spele det herlege spelet "Imagine" i lag med familien
og før paien og spelinga: knallgod laurdagsmiddag og mykje prating

Legg igjen ein fin tanke