28. juni 2021

Blått er flott 💙




Collett Tee nr. to er strikka ferdig. Nordisk sommergarn frå Oslo Mikrospinneri var eit herleg garn å strikke med, og den blå fargen er berre nydeleg. Joda, eg har nemnt det før, men det gjer meg ingenting å nemne det endå ein gong ;) Toppen strikka eg litt lengre denne gongen og eg synest sjølv at halsen sat endå penare enn den lilla som eg strikka fyrst. Ein lærer nokre triks heile vegen.





Detaljen over skuldrene er noko av det aller finaste med denne toppen. Eg har allereie sett meg ut ein farge til å strikke ein Collett Sweater, med andre ord ein langerma variant. Strikking har for meg blitt ein god hobby nr. to – lesing vil nok alltid komme i fyrste rekke. Men du ser jo av gliset mitt at dette er gøy! Kjekt å vere med på samstrikken #collettteekal med Witre Design.

Legg igjen ein fin tanke