10. juni 2022

Glasvase og tre vakre keramikkrukker


I stasjonsbygninga på Klepp stasjon, finst det ein butikk som heiter Nytt og brukt. Førre laurdag gjekk me jo tur ved Frøylandsvatnet og parkerte ved stasjonen. Butikken var ikkje open då me byrja turen, men så klart måtte me stikke innom før me køyrde heim igjen. Kjøpte eit nydeleg golvteppe vevd av ei lokal dame på åtti år, eg skal hugse å vise det seinare. Fann ei søt glasvase med liljekonvallmotiv etsa på glaset – litt vanskeleg å sjå, men den er heilt nydeleg når du ser den på ekte. Blikket fall også på ei lita keramikkrukke med ein knallfin glasur. Eg snudde den og såg den var stempla med signaturen til Albin Brekke, ein keramikar som hadde verkstad i Kopervik på 60-talet. No har den fått plass heime saman med dei små keramikkvasene som også er laga av Brekke. Den som har gule og grøne jordfargar, fann eg i bruktbutikken til Team Albania i Kragerø for to år sidan. Og den til høgre på biletet fann eg i same butikk då me stakk innom på veg til Oslo i fjor haust. Tre keramikkfunn frå same keramikar funne i løpet av tre år, det synest eg er litt stilig!

Legg igjen ein fin tanke