24. juni 2022

Jobbnytt




På onsdag hadde eg min siste dag på jobb i svømmehallen. I slutten av mars sa eg opp, eg hadde ikkje meir å gi. Halvanna år med bookingsystem som ikkje fungerte, badegjestar som lot all frustrasjonen gå ut over oss og lite informasjon generelt, eg blei sliten og var det lenge. Motivasjonen har vore låg og eg har heller ikkje fått bruke den kompetansen eg sit med sånn i det daglege. Rart å seie opp utan å ha noko å gå til, men etter kvart som tida gjekk, kjente eg at dette var det riktige valet. Og i går fekk eg tilbod om ei vikarstilling ved Vitenfabrikken i nabobyen. Byrjar om to månadar, og det blir spennande. No prøver eg å lande etter ei rar tid. Fekk med meg ein kjempeflott bukett frå dei på jobben, og den stor no på sofabordet og lyser opp heimen.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

We think you did the right! Good luck!! Oma and Opa

Silje sa...

Thank you so much! Yes, I think I really needed to do this. Wish you both a nice summer, best regards, Silje :)

Legg igjen ein fin tanke