20. juni 2022

Songeksplosjon 🎶



Ser ut av stovevindauget og kontrasten er stor frå i går – i dag skin sola og himmelen er lyseblå. Tenkjer eg skal lese i ei bok før seinvakta på jobb, så sånn sett stikk eg berre kjapt innom her for å seie "hei" og "god måndag". I påska såg eg filmen tick, tick...BOOM! på Netflix i lag med ei veninne. Veit eg har nemnt det før, men filmen handlar om Jonathan Larson, mannen bak den kulaste musikalen Rent. Veninna mi og eg såg den musikalen fyrste gong då me gjekk på folkehøgskulen på Bømlo i lag, og sidan har me sett den (på DVD) ganske mange gongar. tick, tick...BOOM! er ein slags biografisk musikalmonolog som Larson laga etter skuffelsen og avvisinga av musikalen Superbia. I filmen er det Andrew Garfield som speler Larson, ei rolle han blei Oscarnominert for tidlegare i år. Larson gjekk bort dagen før musikalen Rent skulle ha premiere Off-Broadway i 1996, og han blei tildelt blant anna Tonyprisen og Pulitzerprisen for beste drama posthumt. Songen "Sunday" frå tick, tick...BOOM! er ein herleg eksplosjon av ein song med fleire kjente andlet frå musikalverda, blant anna fleire av originalbesetninga frå nettopp Rent. Ein song om sundag på ein måndag.

Legg igjen ein fin tanke