19. juni 2022

Berre ei slik vekesoppsummering







Stor forskjell på ein regndag når det gjeld antal badande inne i hallen: i går var det veldig få til å vere ein laurdag, i dag måtte me til tider stenge inngangen til barnebassenget sidan me hadde nådd maks kapasitet. Viss du lurte, så regna det ned i dag og dimed var det mange som ville inn og bade, medan det i går var sol og sommar. Timane på jobb har gått veldig fort, men utanom det har eg kjent meg litt utanfor. Av og til berre er det slik utan at det heilt går an å forklare. Er ingen løyndom at koronaåra på mange måtar har tappa meg for energi, og eg bruker framleis litt tid på å komme meg igjen. Kaffi, bøker og strikketøy hjelper, sola i andletet når eg har sykla, bursdag i heimen og ein fugl på besøk. Fleire lyspunkt og lenkjer som har gleda meg denne veka kjem her og no:
 
alltid gøy å lese ei Christie-bok med Poirot i spissen
kvitre, kvitre, Zalo er på besøk og han er heilt med når me et frukost
laurdagspizza og den koselege finsk-kinesiske filmen Mesterkokken Cheng
heilt nydeleg refleksjon av nokre fjell i New Zealand
kveldsvakt er ikkje så ille nårdet er kveldslys på nabobygget
hunden Bailey og ein liten kvalp der den minste er veldig gira på å leike
spele "Ticket to Ride" i lag med broremann og min betre halvdel
ein podcast om klassikarar frå Sølvberget, og i denne episoden er det Christies Fem små griser
og når me snakkar om Agatha Christie: håper å få til ein tur til Greenway og Greenway House  
lilla grøftekantsbukett
ny vlog frå Jonnas kvardag
Marta sover av Romy Hausmann var ei spennande krimbok eg nyleg las ut
Susannes lille møte med eit kjempeskjønt ekorn 
både Flambeau og lady Felicia i den eine episoden av Father Brown 
fargerike fliser på ein vegg 
kjekt å gi mannen min ei flott piknikkorg med litt diverse oppi til bursdagen hans i går :D
knallbra bilete frå finaste Goathland togstasjon – å, som eg lengtar til Yorkshire
vite at eg har ein stor stabel med mange bra bøker som berre ventar på å bli lesne
pusle ferdig det artige puslespelet med motiv frå mange av Tim Burtons filmar
så innmari kult å strikke ein cardigan med Wes Anderson-hotellet frå The Grand Budapest Hotel
koseleg å få konfekt frå dei super folka som speler vasspolo i hallen hos oss
sniktitt på sommartoppen eg held på å strikke, og fargen matchar jo den lille glasvasen ;)

Legg igjen ein fin tanke