1. juli 2022

Reprise av ved eit lite vatn


Onsdag var det akkurat ei veke sidan eg hadde min siste dag på jobb i svømmehallen. Ei dryg veke har gått fort, og for det meste har eg tatt det med ro, prøvd å lande. Onsdag var også ein dag med superfint vêr, akkurat slik det var andre pinsedag. Eg smurte meg med solkrem, fann fram herlege sommarklede, pakka vatn og litt anna i ein sekk og sykla til Vannassen. Endene koste seg i sola, eg såg to skjønne måkeungar og gjekk berrføtt i graset, både i skuggen og i sola rett ved vasskanten.
 



I sekken hadde eg med med både bok og strikketøy, og eg slappa av fyrst med det eine, så med det andre. Engsoleie og små, høge strå mot ein lyseblå himmel. Eg høyrde nokre som sprang rundt vatnet og såg andre som spaserte roleg rundt, som tok seg ein pause på ein benk og naut solskinet i andletet. Akkurat som andre pinsedag slappa eg ordentleg av eit par timar på graset ved eit lite vatn.

Legg igjen ein fin tanke