7. okt. 2015

Ny på håret

Nesten ei veke er gått sidan eg var hos frisøren og fekk bort det "lange" håret (i mine auge var det i alle fall langt), og fyrst no kjem det nokre bilete. Ganske så nøgd og glad, ja! Eg trivst så mykje betre når håret er sånn halvkort, det er så mykje meir meg. Det er rett og slett ei heilt herleg kjensle!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Det kledde du kjempegodt! ^^ Må være befriende med kort hår. Har vurdert det selv, men er alt for glad i det lange håret mitt (selv om det byr på en del utfordringer, haha), så blir nok ingen klipp på meg enda.

Silje sa...

He, he! Tusen takk, Ida! Jepp, det var berre heilt herleg å få bort ein god del av håret! :) Eg trivst som nemnt mykje betre med litt kortare hår, så i mine auge var det på høg tid å ta ein tur innom frisøren ;)

Legg igjen ein fin tanke