30. okt. 2015

Fint med fargar!

No byrjar det å bli nokre veker sidan eg tok desse bileta. Dei tre øvste er tatt på Langhus då me var der, dei to nedste er tatt her heime for omtrent to veker sidan. Alle dei fine fargane ute er no på veg til å bli grå og brune, og då er det litt ekstra fint å ta fram så fargesterke bilete :) I kveld skal me på Mozart-konsert i konserthuset i byen. I morgon blir det heimedag med oppgåveskriving, husarbeid og film før eg tar ei ekstravakt på jobben på sundag. Håper alle får ei superduper helg!

6 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Røverdatter sa...

Åh, jeg elsker høstfargene, så utrolig vakkert!

Silje sa...

Sjølv om eg nok er aller mest glad i våren og sommaren, så er fargane om hausten heilt magiske! :D

tea sa...

Høsten er virkelig nydelig! Og Mozart! Det hørtes fantastisk ut. Håper det var en fin kveld!

Silje sa...

Når hausten viser seg fram slik, så må til og med eg innrømme at den er ganske så nydeleg ;) Me hadde ein kjempefin kveld! :)

Ruth | HungryHeart.se sa...

Det är helt otroligt vilka vackra färger som naturen har! Jättefina foton!

Silje sa...

Tusen takk, Ruth! Fargene om høsten er noe av det vakreste som finnes, og det til tross for at jeg liker våren og sommeren bedre :)

Legg igjen ein fin tanke