31. okt. 2014

Brukskunstmesse i Åsenhallen

I år som i fjor (og mange år før det) var det brukskunstmesse, PWC-messa, i Åsenhallen i dag. Litt rart å måtte ta bussen dit; til vanleg går eg jo ned til Åsenhallen på tre minutt ;) Tok bussen dit i halv tolv-tida etter å ha gjort eit lite ærend på Panduro Hobby i byen. Traff på nokre kjentfolk, og elles gjekk eg berre rundt, titta på alt det fine, såg på smånissar som likna på dei mormor hadde framme kvar jul, og eg fann noko smått å ha med heim. Mykje som eg gjerne skulle ha kjøpt, men eg får heller ønskje meg noko til jul. Var innom skulen ein tur i går på forelesning, og det var interessante og engasjerande timar :) I morgon er det korpskonkurransen Siddis Brass, og då må eg jo bort til Bjergsted for å høyre på Agder Brass. Det skal bli kjekt å sjå den gjengen igjen!

Legg igjen ein fin tanke