28. jan. 2024

Ruskevêr gir mykje lesing





Plutseleg er årets fyrste månad snart over, og på torsdag byrjar eg i ny jobb. Blir kjekt å komme i gong samstundes som eg er spent. Som du sikkert har skjønt, har eg også denne veka fått lese mykje. Det er stadig nye bøker som eg ønskjer å lese, og den der lesehaugen blir liksom aldri mindre; trur det er eit kjent fenomen for oss bibliofilar ;) Trass noko ruskevêr, har eg vore ute og gått. Og på torsdag var det eigentleg ganske bra og fint vêr, og det var kjempekoseleg å gå ein times tid i lag med ei god vennine. Praten gjekk i eitt og det var godt å bevege på oss og nyte januarlufta. Bra Studio Ghibli-film, brettspel, kinobesøk med fine folk og litt strikking, ei veke etter min smak:
 
inga overrasking at eg les fleire bøker på ein gong (liker framleis det artige rottebokmerket) 
gå tur opp til Vålandstårnet med ei god veninne midt i veka
ho, ho, denne pingvinstolen såg ganske digg og morosam ut 
gå og sjå The Holdovers på kino – for ein hjartevarm, humoristisk og litt alvorleg film!
ler godt av Kongen befaler som no er i gong igjen med ny sesong 
Lucy Pittaway har ein så herleg og artig stil på dyra ho lager bilete av
spele "Takenoko", eller Pandaspelet, etter laurdagstaco og film
superkult at denne Christie-podcasten har rangert alle romanane av Christie, frå "best" til "verst"
treffe på ein skeptisk katt og ein gjespande, nysgjerrig katt på ein og same spasertur  
gå til byen sjølv om det var ruskevêr ("Det finnes ikke dårlige klær...")
blitt ein tradisjon i sundagslista: søte Bami og like skjønne Dami, dei finn på så mykje løye
stort og raudleg hus mot den lyseblå himmelen
å endeleg lese bok nummer fem i Heartstopper-serien av Alice Oseman!
"Top 20 Iconic Broadway Dance Numbers" – musikalar og dansenumre; ja, takk!
orkesterøving, trur konserten 18. februar blir kjempebra
ta ein titt på (men ikkje kjøpe) glittergarnet hos Selfmade (tidlegare Stoff og stil)
interessant lesing inne hos Synne ang. Harry Potter-forfattaren
lese mi fyrste bok av Agota Kristof
lyset på himmelen fredagskveld
Rebeccas lille video full av nydeleg vinterstemning (og teksta ved sidan av videoen)
boka Stillheten er et øksehugg av Tom Ingar Eliassen var ei sår historie
mjuk start på dagane med god kaffi, ullgenser og ei bok i fanget

Legg igjen ein fin tanke