21. jan. 2024

Miniteselskap midt i veka




Torsdag var eg på jobb i fem timar. Frå og med 1. februar finn du meg nemleg på Norli på Madla, og eg hadde ei lita vakt allereie denne veka. Trur det kjem til å bli bra. Når det gjeld vinterstemninga, har me som store delar av Noreg hatt ein heil haug med snø. Starta med eit lite lag på måndag, sidan blei det berre meir og meir medan det i går og (særskilt) i dag har regna vekk igjen. Mange gåturar på meg har det ikkje blitt på dette føret, men to små spaserturar blei det no trass alt det kvite på bakken. Kjempekoseleg å vere hos ei veninne onsdagkveld, og me prata, mimra og hadde eit par kjekke timar i lag. Mesteparten av helga har eg kost meg inne med å lese bøker medan det storma ute. Tihi, den der lesehaugen blir – som nemnt – aldri mindre. Ikkje oppsummeringslista heller:
 
tysdagsformiddag med kaffi, ei bok og orkesternotestudering 
boka In the Greek Midwinter av Mandy Baggot var ei herleg, lita utflukt til varmare strøk
Nicola Walker i krimserien Annika, ho eig skjermen i tillegg til at eg diggar serien
smykkedesignet Ava og Ea frå Embla er utruleg lekre
vinter i den botaniske hagen: den gule og kule stolen skein verkeleg opp
✦  "Mobilmanien dreper musikkmagien" – veldig bra skrive om mobilbruk på kulturopplevingar
høyre på ein podcastepisode av The Comfort Book Club der dei prata om ei miss Marple-bok
solstrålane på den snøkvite enga 
gøy med orkesterøving
snødekt allé ved Mosvatnet då eg gjekk heim frå jobb på torsdag
Niina sine stemningsfulle bilete i dette blogginnlegget med ekte novembermotiv
strikkestund i byrjinga av veka 
lage laurdagspizza, sjå film og spele ein runde "Azul"
synest Datteren i Paris av Kristin Harmel var betre enn hennar førre (og alltid latte og noko attåt)
altså, videosnuttane av Bami og Dami er alltid like søte, uansett om dei søv, slåst, et eller leiker
ein time i ein avslappande flytetank i lag med finaste mannen
prøve å oppsummere fjorårets bokår, så mange gode bøker som eg las i 2023!
småhumrar av desse små historiene frå då dei laga The Princess Bride-filmen
Judith Hermanns bok Vi skulle fortalt hverandre alt
illustrasjonane til Sara Rhys, særskilt av lundefuglane, er ordentleg flotte
tilbakeblikk på ein tur førre veke då det var is på vatnet og eg kjente sola varme andletet
miniteselskap hos ei god veninne, og det blei både scones, te, kake, prat og mykje latter :)

Legg igjen ein fin tanke