22. jan. 2024

Relativt mjuk januarmåndag




Vinden ulte og regnet bøtta ned i natt. Vakna opp til det same vêret i dag tidleg, og då var det litt ekstra fint med god kaffi, ei bok og dei kulaste putene (kjenner meg veldig igjen i alt det som står på bokputa). Ein mjuk start på dagen og veka. Trass ruskevêret, fekk eg gått ein tur til byen og "biblå". Alle kjenner jo ordtaket "Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær", eller kva?! Tihi, eg var nesten for varm då eg var framme sidan eg hadde tatt på meg ullundertøy og heile pakka. Godt å bevege kroppen litt, og vel heime, har eg lese meir. Koser meg også med strikkinga, elskar Markagarnet frå Oslo Mikrospinneri. Er ikkje så mykje eg har igjen på akkurat det strikkeprosjektet, og slit med å finne ut neste prosjekt. Eller, eg har garnet og veit kva eg vil strikke, men eg klarer ikkje å bestemme meg for sjølve fargekombinasjonen. Rett og slett valets kval. Men akkurat no er det tilbake til boka ;)

Legg igjen ein fin tanke