24. des. 2023

24. desember og ei sundagsliste




Sundagslista denne veka er skriven tidlegare i dag (faktisk medan eg sat og såg på Tre nøtter til Askepott), for i kveld er det julaftan. Den blir feira heima på Sola med nærmaste familie, utan mykje bruk av skjerm ;) Altså, dagane denne veka har verkeleg flydd av garde med travle dagar på jobb, fredag var det utruleg mange innom for å kjøpe dei siste julegåvene (hihi, alle dei som ikkje stakk innom torsdag på grunn av uvêret, stakk heller innom på fredag), julekonsert og pynting av treet i går ettermiddag. I dag starta me dagen roleg med fire tente lys, kvar vår bok og noko attåt kaffien. Me er heldige, eg veit det. Tankane går til dei som står midt i vonde dagar, ei vond tid. Ta vare på kvarandre, lag deg ein så mjuk høgtid som du kan med gjengen din. Dette var mi veke:
 
Göran Tunströms Juleoratoriet er jo ein klassikar
pakke inn dei siste gåvene medan eg såg Love Actually (for den filmen høyrer jula til)
travle og kjekke dagar på jobb
å, denne kattungen som helsar på ein liten kylling 
Adam Douglas sin julekonsert var ei kjempekjekk oppleving
og gøy å ha på meg ein kongeblå kjole på konserten
"My Happy Place" frå Markéta Irglová, denne julesongen er som balsam for sjela
gå forbi eit stor, nesten skummelt tre – i alle fall skummelt når det er mørkt og stormfullt ute
koseleg å sjå Nissens postkasse midt i byen
lese juleboka The Geek Who Saved Christmas
Tore Renberg som kom Norli fleire timar på fredag for å signere Lungeflyteprøven 
stor, lysande julekran på Stavanger storsenter, fint når morgonane er mørke
likte godt denne versjonen av "Carol of the Bells" på strengeinstrumentet dulcimer
kult at dei nemner terrellaen i Snøfall 2
må le av kulaste Zalo: julekakesmaking, og krumkake var den alle beste!
søt julepynt då me pynta treet på Sola i går kveld
pus i farta då eg gjekk til jobb på tysdag
veit eg deler mange liknande videoar, men hallo, Bami og Dami er dei aller, aller søtaste
starte julaftan under dyna, drikke dagens andre kopp med kaffi, ei lita kransekakestong og bok
siste bok i årets lesemål (å lese ei diktsamling kvar månad): Gave av Gro Dahle
lite dryss av snø medan eg venta på bussen mo morgonen i går
Christmas Wishes at the Chocolate Shop, for ei herleg julebok (den fyrste i Castle Street-serien)

Legg igjen ein fin tanke