1. nov. 2023

Togreise i midten av oktober




På Austlandet har det komme snø no dei siste dagane i oktober. For berre dryge to veker sidan var det bert ute med sol og haustfargar overalt. I motsetnad til turen frå Stavanger til Oslo, var togturen heim utan regn. Eg koste meg med ein kopp capuccino (eller var det kaffe latte) og las i ei god bok medan hovdustaden blei mindre og mindre. Til slutt var eg ute av Oslo og på god veg mot heimbyen.




Himmelen var lyseblå, trea gule og gylne. Las endå meir, strikka eit par omgangar, høyrde på musikk og titta jamt og trutt ut av vindauget. For som eg har nemnt mange gongar før, får eg ei ro når eg sit slik og landskapet fyk forbi ute. Både når det regnar og solstrålane treff meg i andletet.








Set pris på slike togreiser, og akkurat den kvelden fekk eg i tillegg til solskin og haustlauv oppleve ein mjuk solnedgang. Klagar ikkje på ei finfin slik avslutning på ei kjempekjekk helg!

Legg igjen ein fin tanke