2. nov. 2023

Kameranytt


Er du lei av å sjå haustbilete? Synd for deg, for her kjem det fleire slike bilete ;) Tidlegare i haust byrja lukkaren på Olympus-kameraet mitt å fuske. Det aller beste hadde jo vore å få fiksa den, men skal ein fikse det hos Olympus, må ein sende det ut av landet. I tillegg er det heile fem år sidan eg kjøpte det brukt og det har blitt flittig brukt av meg gjennom dei fem åra. Eg starta jakta med å finne eit likt kamera, helst brukt på Finn, og enda til slutt opp med eit brukt kamera av den same typen, men ein generasjon nyare. Gøy å gå turar, teste kameraet og prøve å fange alle dei flotte fargane ute.




Med på kjøpet, fekk eg eit nytt fastobjektiv, så no har eg to slike i tillegg til eit enkelt zoomobjektiv. Fastobjektiva har forskjellige brennvidder, og over kan du sjå forskjellen. Mitt gamle fastobjektiv er 25 mm (noko som er tilsvarande 50 mm i fullformat) medan det nye er 17 mm (ca. 34 mm fullformat). Biletet nr. ein og tre er tatt med det gamle, nr. to og fire er tatt med det nye. Spennande å sjå korleis avstanden verkar annleis sjølv om eg har stått på nøyaktig same plassen! Dei har litt forskjellig bruksområde, til dømes er 25 mm betre å bruke om eg vil ta eit portrett medan 17 mm er bra til gatefotografering. Kjem nok til å bruke objektiva litt om kvarandre alt etter behov.

Legg igjen ein fin tanke