13. nov. 2023

Kven der?!




Sånn inst inne veit eg at det ikkje bur nokon inne i tårnet, likevel undrar eg litt. Vålandstårnet ligg ikkje langt unna oss, og det hender stadig vekk at eg (eller me) går ein tur opp til tårnet. Kanskje ikkje like god utsikt som når ein går opp til Ullandhaugtårnet, men god nok utsikt over finaste Stavanger for min del i alle fall. Tårnet er opprinneleg frå 1895 og var eit utsiktstårn med vaktarbustad for byens fyrste trykkvassbasseng. Også før det noverande tårnet skal det ha stått eit utsiktstårn her. Når eg stoppar opp og tittar på den grøne døra, lurer eg på korleis det ser ut inne. For sjølv om det er over hundre år sidan det blei brukt som ein reell bustad, er det noko med den døra som vekkjer nysgjerrigheita mi. Fargen, mønsteret, fasongen, det nesten mystiske.

Legg igjen ein fin tanke