20. nov. 2023

Snart bøttings, men ikkje i dag


Bøttevêret kjem visst på onsdag skal ein tru vêrmeldinga. Må jo difor nytte sjansen til å komme meg ut på små turar no medan eg kan. Altså, me bur i Stavanger og er sånn sett vande med regnvêr og har så klart både gode regnklede og støvlar. Men det er ikkje det same å gå ute når det bøttar ned sidelengs. Surt, kaldt og vått... nei, då sit eg heller inne med ei god bok og noko varmt i koppen. Likevel, eg er veldig takksam for å ha Mosvatnet rett i nærleiken. Enkelt å berre ta på seg ytterklede og gå bort, anten rundt heile vatnet eller delar av det. Finaste turfølgjet, svanene som slappar av på graset, ei måke som følgjer med frå ein stein og novembersola. Innimellom oppdagar eg framleis fargerike blad på nokre av trea, og eg smiler stort av slike små kvardagsgleder. Husarbeid har det også blitt tid til, det same med lesinga (tihi, eg har tjuvstarta på julebøker). Berre litt måndagsnytt.

Legg igjen ein fin tanke