12. okt. 2023

Finalesongar


Musikalar, både på film og på scena, er noko i alle fall eg synest er veldig gøy. Okei, det er jo ikkje slik at me på ekte går rundt og syng alt som skjer i staden for å seie det utan melodi, men likevel er det eit eller anna som fengar meg når eg sit og ser på ein musikal. Om ikkje så lenge skal eg sjå Moulin Rouge på ei scene i Oslo, og førre månad var det jo Miss Saigon på Folketeateret. Eit par av favorittane er Chess (var jo med på å setje den opp då eg gjekk musikklinja), Jesus Christ Superstar (den har alltid vore med meg) og Rent (gode minne frå folkehøgskuletida). I videoen over finn du ei liste med tjue av dei beste sluttsongane frå forskjellige musikalar. "Do You Hear the People Sing?" frå Les Misérables er øvst på lista. Andre du kan høyre er: "Finale" frå In the Heights, "You'll Never Walk Alone (Reprise)" frå Carousel, "King of Pride Rock/Circle of Life Reprise" frå, jepp, The Lion King, "Tomorrow is a Latter Day" frå den kulaste The Book of Mormon (trur aldri eg har ledd så mykje av ein musikal verken før eller etter) og "Finale B" frå den aller finaste Rent. Kos deg!

Legg igjen ein fin tanke