21. okt. 2022

Stappfull LEGO-vegg og høge lydar frå mange hundre tusen volt

 
Min morgonrutine på jobb, eller, ein av dei i alle fall. I tredje etasje har me eit rom fullt av LEGO, og kvar morgon når eg tar runden for å skru på lys, prosjektorar og opne utstillinga, stikk eg også innom LEGO-rommet. Ofte er det fullt av nye figurar og små brikkar på den grå LEGO-veggen, så fullt at det er tomt for brikkar og heller ikkje plass til å lage nye motiv. Ein av dagane fekk eg tatt eit tidsforløp av korleis det ser ut når eg tar vekk brikkane frå veggen (det du ikkje ser: kor langt mange av dei fyk og kor mykje eg må feie opp frå golvet...). I haustferien hadde me demonstrasjon av Tesla-spolen vår kvar dag. Eller ein Tesla coil som dei fleste kallar den, kalla opp etter oppfinnaren Nikola Tesla. Det er ein transformator som kan skape høgfrekvente vekselspenningar og den me har på jobb sender ut lysbuer med 800 000 volt. Me har eit svært gitter rundt den og køyrer den berre etter å ha sjekka alt som står på sikkerheitslista. Eg filma demonstrasjonen nokre av dagane, for me kan spele musikk på den! Klarer du å høyre kva fire melodiar eg har filma i videoen over?

Legg igjen ein fin tanke