30. okt. 2022

Konserthelg med litt dramatikk




Galla-konserten med orkesteret i går kveld gjekk ganske greitt, men det var litt krise i leiren nokre timar før: han som speler fyrstestemma på trombone var blitt sjuk og måtte melde pass. Dimed var me ikkje ei fulltalig gruppe under generalprøva, heldigvis fekk me tak i ein supervikar til sjølve konserten, og songar som "Hjalarljod" og Holsts "Jupiter" låt bra! Gjekk ein passeleg tur i nærområdet der broren min bur, og det gjorde så godt å komme oss ut på ein sundagstur etter helger med mykje gråvêr. Kjekke dagar på jobb, og humoren oss kollegaer mellom – det er ikkje alltid så mykje som skal til for å lyse opp dagane. Alle desse kvardagsgledene, om det er ei god bok, ein kunde som skryt av oss, haustfargane eller kva det måtte vere, for meg er dette noko eg heile vegen prøver å finne, prøver å setje pris på. Ikkje berre har det vore kjekke dagar, men eg har også lese kjekke bøker og kost meg med britisk komiserie og ein artig podcast. Endå meir kjem no:
 
krimbøkene om Jimmy Perez på Shetland av Ann Cleeves, eg har likt alle de eg har lese til no
sidan me såg ferdig Ringenes herre-filmane, byrja me å sjå den fyrste Hobbiten-filmen på fredag
stor stas at Scenekvelder set opp Miss Saigon på Folketeateret neste år 
for ein utruleg vakker soloppgang sett frå togvindauget ein av dei siste oktoberdagane 
sollyset inn gjennom eit vindauge og klinkekuleveggen som laga skuggespel på trappa på jobb
morgontåke, eit magisk bilete frå denne IG-kontoen
kulaste (og søtaste) dinosauren som nokon hadde laga på LEGO-veggen 
lesing på toget medan haustfargane fauk forbi
boka Det vi så var ei kort, men røff forteljing å lese 
stikke innom Sandnes Husflidslags lille messe før generalprøven i går
fjerde boka av Veronica Henry som eg har lese, både i år og totalt
Glen Hansard sin nye song for Maria og hennar familie som måtte flykte frå krigen i Ukraina
ete ute på ein restaurant i Sandnes før orkesterøvinga, like koseleg kvar gong
The Vicar of Dibley med sin herlege humor og den britiske krimserien Grantchester
✦  haustfargane i nabolaget (og eg måtte også ta ein selfie med haustblada i bakgrunnen)
"12 ting du ikke visste om meg" inne hos Et katteliv – her var det mykje eg kjente meg igjen i ;)
spele konsert med orkesteret i går 
gå Heddåturen i dag, og då fekk me helse på geitene ved Gausel fritidsgård
episode to av podcasten til Billy og Dominic frå Ringenes herre-filmane
finne fram ein haug med fargerik ull til nålefilting som publikumsaktivitet på Vitenfabrikken
mannen min laga knallgode viltkarbonadar til middag av kjøtt me nyleg kjøpte på REKO-ringen

Legg igjen ein fin tanke