19. okt. 2022

Smaragdgrøn Markatopp




Markagarn, eller tidlegare Nordisk sommergarn, frå Oslo Mikrospinneri er eit av mine favorittgarn. Så mjukt i ein blanding av norsk lamull, lin og morbærsilke. Nyleg blei eg endeleg ferdig med ein grøn Markatopp. Aldri enkelt å få fram fargen på eit bilete slik den er "på ekte", men fargen er ein ganske klar grøn, nesten som ein mørk smaragd, med det kule namnet Mojito. Eg brukte litt tid på denne sjølv om den er strikka på halvtjukke pinnar: eg måtte trikse litt med erma som eg syntest blei for vide under armholene, litt sånn flaggermuserme. Dette er eit problem som gjentar seg på ein del av oppskriftene sidan fleire av dei er laga til folk med litt lengre armar og overkropp. I tillegg er Markatoppen ein veldig kort topp, og etter å ha felt av, var eg ikkje nøgd med lengda. Strikka dimed endå litt til, men det blei ein liten kant på vrangborden der eg eigentleg hadde felt av. Likevel, eg kjem til å bruke denne toppen, for den blei stilig til slutt, er så mjuk og god og eg diggar fargen!

Legg igjen ein fin tanke