26. sep. 2021

Heile tjuefem kjekke punkt







Er det berre meg som ikkje nødvendigvis roper høgt "hurra" for full gjenopning? Altså, eg er kjempeglad og letta for at me no kan gå tilbake til ein eller anna form for normal kvardag, men å gå frå å ha restriksjonar alle vegar til å ikkje ha det i det heile tatt, det kjenner eg er litt ubehageleg. Eg veit det kjem til å bli betre litt etter litt, berre at det akkurat no kjennest veldig rart. Okei, sånn elles har det vore greie dagar på jobb og eg har klart å verkeleg slappe av desse fire fridagane mine. Lesing kvar dag, strikkedilla med eit nytt prosjekt på pinnane (denne gongen ein genser til min betre halvdel) og REKO-ringen er alle små gleder som har fått meg til å smile i løpet av veka. Kva anna? Jo, eg ser eg har mange punkt på lista i kveld, så det er berre til å ta ein titt rett under:

✦ starte fredagen med kaffi og ei bok medan eg koste meg under det gule ullpleddet
✦ glimt av haustsola inne hos Et katteliv
✦ at me no kan skrote bookingsystemet, for no er me i gong med vanlege rutinar igjen på jobb
✦ tøff lesing: Hendelsen av Annie Ernaux
✦ minielefant som leikar med ein basketball, så utruleg søt og artig!
✦ regn på ruta ute = strikking og lesing inne
✦ liten tur rundt Mosvatnet i går der eg såg dei fine svanene
✦ storfangst på REKO-ringen
✦ arkitektur midt i byen der sola laga skuggespel
✦ lese ute på balkongen etter turen i går – tenk å sitje ute og lese i slutten av september!
✦ Benedicte frå Godalen vgs. som vel å bli frisør som ein av dei fyrste i rullestol
høyre opninga av Brukners fjerde symfoni i episode to av Coda KORK 
✦ endå ei sak om bruktbua ute på Forus – hurra for gjenbruk!
✦ heimelaga vegetarlasagne som restemiddag på jobb
✦ og apropos jobb: sjekk ut den boksen med Twist me fekk frå nokon som takk for lån eit lokale
✦ tilbakeblikk på mai og juni inne hos Niina
✦ besøke ein god ven på Gamlingen
✦ fleire kjekke biblioteksbøker som ligg og ventar på meg i lesehaugen
✦ ein badegjest som syntest øyredobbane mine var stilige (og det er dei jo)
✦ laurdagspizza og den rare og herlege filmen Frequently Asked Questions About Time Travel
✦ levere tilbake ubrukt garn hos kjekkaste Magiske masker og finne noko stilig å bytte det i
✦ følgje Tim og Pru langs elva Brahmaputra nord i India, eit av dei finaste programma i mine auge
✦ haustbilete i rusteraude fargar
✦ novellesamling om bøker og bibliotek

Legg igjen ein fin tanke