6. sep. 2021

Endeleg togtur igjen





Å reise med tog har lenge vore min favorittmåte å reise på. Komme meg frå by til by på eit roleg og behageleg vis. Det tar lengre tid enn å fly, men eg slappar mykje betre av. Sitje ved eit vindauge og berre sjå ut på landskapet som fyk forbi. Lese i ei av bøkene som ligg i sekken, kanskje ta ein liten dupp og sidan strikke. Eg har sakna det, og eg kan ikkje hugse sist eg tok tog. Trur det var ein gong i løpet av hausten 2019 då det framleis var Vy. Toga køyrer med halv kapasitet slik at det er god plass og enkelt å halde avstand, og sjølv sat eg med munnbind på. Verre var det då eg plutseleg måtte ta buss frå Kr.sand til Oslo, det skal eg innrømme var kjipt. Men det gjekk no det også. Turen heim i går var veldig avslappa, og eg kryssar fingrane for å reise meir med tog om ikkje lenge.

Legg igjen ein fin tanke