5. sep. 2021

Vanlege jobbdagar og ei helg på reise






Okei, denne sundagslista kom mykje seinere enn det eg hadde tenkt, sånn går det når ein er ute og reiser, kjem halvseint heim og plutseleg oppdagar at tastauret på Macen har slutta å fungere. Kjenner det koker litt i toppen for tida, men det har no vore ei grei veke med berre tre dagar på jobb og sidan ei helg på Austlandet der me var i konfirmasjon til ei av våre nieser. Tok toget fram og tilbake (nesten heile vegen, måtte så klart ta buss for tog frå Kr.sand til Oslo på fredag), og det var herleg å reise litt på denne måten igjen; veldig lenge sidan sist. Budde hos onkelen min og sambuaren hans der me også fekk helse på finaste Bambus. Sola skein i går og me hadde ei kjempefin feiring av konfirmanten, håper ho ser tilbake på ein flott og minnerik dag. Las mykje på toget på veg heim tidlegare i dag og berre titta ut av vindauget. Helga har gått litt for fort, men det er ofte sånn et er når ein har det kjekt, eller kva?! Trur eg har oppsummert veka bra no:

✦ Kristin Hannahs nyaste bok For alle vinder er ei sterk og fengande historie om The Dust Bowl
✦ morgonlyset over Breiavatnet då eg skulle ta toge til Oslo fredagsmorgon
✦ å få mannen min heim igjen etter nokre dagar bortreist på konferanse
✦ Ida skriv så sårt og samstundes fint om ein saknad og om denne tida
✦ snartur innom (nye) Deichman Bjørvika, for eit kanonflott bibliotek!
✦ katten Bambus er kanskje ikkje den mest kosete, men sjå for eit blikk og ein mjuk pels
✦ filmen The King's Man kan bli bra om ein skal tru traileren
✦ strikke medan me såg film hos onkelen min, og strikke litt på toget i dag
✦ kakebord, god stemning og fine folk i konfirmasjonen i går
✦ søtaste pandaungen, av og til er det alt ein treng for å kjenne humøret stige eit par hakk
✦ at rosene som mannen min kjøpte førre helg framleis har vore fine denne veka også
✦ og viss du ser nøye etter, får du eit glimt at den nye vasen me kjøpte på Hadeland Glassverk
✦ Bilal Saab og Adam Douglas i ein duett med songen "A Change is Gonna Come" 
✦ blei ikkje bunad på 17. mai, så det var veldig stas å ha den på i går :)
✦ bruktkupp til kjøkkenet som eg allereie har vist ein gong
✦ sjå endå ein episode av Verda rundt på skjener
✦ må få til å besøke MingarWalker glassblåseri på Jæren
✦ å ta toget for fyrste gong på nærmare to år
✦ bra vêr å sykle i, både tidleg og seint
✦ lesing ute på balkongen også denne veka, eg håper på ei slik veke til sjølv om hausten no er her
✦ ei ekte "road trip-bok" (sjølv om eg likte betre dei to andre O’Leary-bøkene)

Legg igjen ein fin tanke