19. sep. 2021

Stemne på jobb, ny favorittbok og ei bra vekesliste







Lenge sidan førre gong eg har hatt jobbhelg med stemne, men det var altså tilfelle no i helga. Stupestemne med omtrent 80 deltakarar, og eg synest at det alt i alt gjekk veldig bra. Rart å byrje å ha slike arrangement igjen, men veldig gøy å sjå at det er litt ordentleg liv i hallen igjen. Ny favorittbok, Gershwin på programmet, kaffi og mykje prat med ein god ven rett før helga og god stemning på jobb i helga. Har det skjedd så mykje meir? Nei, eg trur ikkje det. Jo. Ikkje at det er noko nytt, men eg er takksam for å ha ein mann som ordnar i heimen når eg sjølv er på jobb ørten timar, det må eg få seie. Tusen takk, kjære! Og eg vil påstå at sundagslista denne veka er veldig bra:

✦ De åtte fjellene, ei slåande og vakker bok om oppvekst, venskap og fjella
✦ lita balkonglesingøkt den eine dagen då eg hadde fri
✦ høyr kor høgt denne lille siameserkatten mel
✦ kaffi og kake i lag med ein god ven før fredagskveld på jobb
✦ og ikkje berre kafé med venen min, men fleire timar med prat, handlerunde og latter
✦ fargeklatt av eit hus på veg heim frå jobben ein dag
✦ Bjørn Tomren i Stjernekamp, berre høyr når han syng "Eg er framand"
✦ bra øving med orkesteret tysdagskveld, eg gleder meg til konsert om to veker
✦ Alicia har nyleg funne så mange fine bruktkupp på auksjon, gå inn her for å sjå
✦ sjå og høyre fyrste del av KORKs jubileumskonsert, dei er nemleg 75 år i år
✦ fekk nesten tårer i auga då eg i ein butikk såg fleire Lisa Aisato-puslespel
✦ helgestemning med jordbær, finaste katten og haustfargar inne hos Et katteliv
✦ skeiv kjærleik, ungdomstid og kroppspositivisme – alt i ei og same bok
✦ knallraud blome og flott regndropar i den botaniske hagen
✦ bli med og ta ein titt på Mummihuset i miniatyr
✦ stupestemne i helga, noko som gjekk veldig bra
✦ nesten heilt ferdig med å strikke den kongeblå genseren
✦ tøff, men så himla viktig lesing om kor slemme ungdommar kan vere
✦ gøy å lese vidare i Narnia-serien, og karakteren Puddleglum (Dysterpytt) er herleg og artig
✦ har berre sett to episodar, men gurimalla, me ler høgt av Coda KORK
✦ komme heim til ferdig taco og Jumanji (den frå 1995) i går etter over ti timar på jobb

Legg igjen ein fin tanke