10. sep. 2021

Konfirmasjon i september









Bunadbonanza, blå bordpynt, kaker i fleng og jaggu meg litt badminton. Tihi, konfirmasjonen til ho eine niesa vår førre helg veldig kort oppsummert. Neida, det var mykje meir enn det, men eg lot kameraet vere då me sat og åt, då ein av onklane og tantene song opera og nære heldt taler. Eg håper konfirmanten hadde ein flott og minnerik dag, me koste oss me fine folk, supert vêr og ei generell god stemning. Veldig gøy å endeleg ha på meg bunaden sidan det ikkje blei noko særskilt feiring av 17. mai i år! Så klart måtte mannen min finne seg i å ta eit hoppebilete av meg i bunaden, og nevøen vår sa no "ja" til så stille som fotograf slik at mannen min og eg fekk vere med på eit par bilete i finstasen i lag. Og så var det artig å spele badminton i lag med nemnde nevø. Hi, hi, det var sikkert litt av eit syn å sjå oss springe rundt med badmintonracketen og dei kleda ;) Timane fauk av garde akkurat slik det pleier å vere når ein er i godt lag. Takk for ein kjempefin dag alle saman!

Legg igjen ein fin tanke