1. sep. 2021

Flotte bruktkupp til kjøkkenet



I den gjenbruksbutikken som ligg nærast heime vår, såg eg for ei god stund tilbake ei fin mugge med eit bladmønster etsa inn på sida. Eg lot den vere, men då eg kom tilbake neste gong, stod den der framleis og vipps blei den med meg heim. Innmari fin og akkurat passe stor som vass- eller saftmugge. Ute på Bømlo for nokre veker sidan var eg også innom ein gjenbruksbutikk, og der fann eg fire vassglas, eigentleg i litt same stil som mugga. Dei kosta berre ti kroner per glas, og eg kjøpte dimed alle fire – to er i bruk no saman med dei andre vassglasa me har, dei to andre står i vitrineskapet vårt som reserve i tilfelle me klarer å knuse dei. Altså, at me har ikkje for vane å gjere knuse glasa våre, men eg syntest det var eit knallkjøp med fire flotte glas for førti kroner!

Legg igjen ein fin tanke