31. mai 2021

Collett Tee







Collett Tee frå Witre Design, denne T-skjorta er til no det kjekkaste prosjektet eg har strikka. Ein aukar fyrst til bol og sidan til bol og ermer samstundes, og dette skaper ein elegant detalj over skuldrene. Halsen er halvhøg og fargen er som nemnt i ein nydeleg lillafarge ("mørk lyng" i garnet Duo frå Sandes garn, fargane forsvann litt i gif-en ser eg). Så herleg å ha på! I løpet av juni skal eg vere med på ein samstrik på Instagram. Kort fortalt er det at ein strikkar det same plagget over ein viss tidsperiode, og at ein ved å bruke emneknaggen #collettteeKAL kan sjå andre sine versjonar av Collett Tee. Det vil også bli lagt ut tips på kontoen til Witre Design, og eg gleder meg til å hengje meg på – må berre få garnet i posten fyrst ;) Skal prøve å gjere halsen litt fastare og berestykket litt lengre, ein lærer noko nytt heile vegen. Sola skin, eg har fri, det er ein bra start på veka.

Legg igjen ein fin tanke