12. mai 2021

Grannesturen





Godgjengen ut på nok ein kvardagstur. På ein laurdag vel å merke, hi, hi. Denne gongen var det Grannesturen som stod for tur, og me sykla bort til Sørmarka der me starta turen. Ein del av turen gjekk langs motorvegen og Nesbuvegen, så stille og roleg var det ikkje heile tida, ei heller noko spennande å sjå til ein kvar tid. Men ein stad måtte me gjennom ein av dei smalaste undergangane eg har sett, og høyballar og traktorar ute på jorda gav oss etter kvart ei landleg stemning. 






Blomar overalt for tida, og det er berre så innmari fint, vår etter vår! Det eine treet såg ut som det hadde små brokkolihovud på greinene. Fascinerande. Vakre kvitveis inne i skogholtet.





Sola laga lange skuggar, varma andleta våre, og også på denne turen såg eg ein finfin sommarfugl. Så klart hadde me med oss litt niste, og då me var komme fram til Sørmarka igjen, fann me ein benk, åt litt mat og koste oss med termoskaffi. Vinden var til stades, dimed sat me ikkje altfor lenge, men det blei no tid til eit lite hoppebilete. Veit ikkje kor populært det er at eg stoppar opp for å ta bilete av alt og ingenting, eller at dei må stille opp som fotografar når eg skal gjere noko spenstig, men skitt au – det må dei berre finne seg i viss dei skal gå tur i lag med meg ;)

Legg igjen ein fin tanke