23. mai 2021

Sosial kveld og ein hjarteroman







På fredag var me ute på restaurant og så på konsert i lag med eit venepar. Fyrste gong me var ute sidan slutten av november, og eg kan nesten ikkje få seie kor godt det var! Prate og le i lag med dei to fine, ete godt mat og sidan høyre musikk på scena live og ikkje "berre" gjennom ein dataskjerm. Eit hint av normalitet trass i at det berre var lov å vere hundre personar i salen. Håper verkeleg me er på rett veg no. 17. mai på måndag, to dagar på jobb, mykje strikking og lesing (hi, hi) og liten tur i vårregnet tidlegare i dag. I morgon byrjar eg på morgonskiftet, men sidan det er andre pinsedag, blir det helgeopent og eg slepp å stå opp grytidleg. Passar meg heilt greitt. Vekas fine punkt:

✦ den grafiske romanen Hearstopper av Alice Oseman, hjartet smelta då eg las den
✦ laurdagstaco, spele "Kortskalle" og sjå finalen av Kompani Lauritzen
✦ Kraftverk redesign, butikken for alle oss som er glad i gjenbruk og kjekke bruktfunn
✦ knallgod mat på Spiseriet i lag med fine folk
✦ etterpå ein kjempebra konsert med Kjell Inge Torgersen og SSO
✦ ein gjeng små, søte kaninar
✦ altså, komedien ESC: The Story of Fire Saga på TV-en 17. mai overraska positivt
✦ kan jo ikkje anna enn å smile når ein høyrer denne medleyen frå filmen
✦ roleg feiring av nasjonaldagen med "sop-i-hop-pavlova" som blei veldig god ;)
✦ joda, eg har nemnt The Durrells mange gongar allereie, men for ein herleg serie!
✦ kul keramikk, vintagebutikk og anna flott inne hos Niina
✦ lese vidare i Narnia-serien
✦ trøytte og søte lam oppe på Jernaldergården
✦ kirsebærtre i full blom
✦ etter å ha sett traileren, trur eg filmatiseringa av musikalen Dear Evan Hansen blir bra
✦ og denne versjonen av songen "You Will Be Found" frå nemnde musikal er så fin
✦ blåklokker i vårregnet
✦ katten Coco er så artig og nysgjerrig, og denne gongen er det eit klorebrett som skal utforskast
✦ Ingrids glassverksted i Ålesund – her må me jo nesten innom i sommar
✦ novellesamlinga Midtveis var kanskje ikkje heilt min smak, men kjekt å utfordre meg sjølv litt
✦ cello er eit nydeleg instrument, til dømes når Hauser speler "Song from a Secret Garden"
✦ artig å følgje med på ESC, særskilt når ein i tillegg nettpratar med ein herleg gjeng
✦ finne roa med strikketøyet i fanget 

Legg igjen ein fin tanke