16. mai 2021

Mai på sitt beste





Endeleg har me ope for publikumssvømming igjen! Sjølv om det framleis er avgrensa med plass og folk må tinge på nettet før dei kjem, er det no eit hint av normalitet, og det gjer godt. Timane på jobb i helga har gått fort, eit nytt prosjekt på strikkepinnane (bilete får komme om litt), lesing, henta fleire bøker på biblioteket og så vidt byrje å tenkje på kva me ønskjer å gjere i løpet av året sommarferie. Og i morgon er det plutseleg 17. mai, ein dag som framleis er litt rar utan korps. Altså, ikkje det å høyre korps, men det å spele i korps sidan eg gjorde det i alle år fram til eg var tjuefire. Reknar med å finne eit korps å sjå på under ein av direktesendingane på TV-en om ikkje anna. Eg vil få ønskje alle ein kjempeflott dag i morgon, og avsluttar veka med mange kjekke punkt:

✦ fortsetje å sjå Poirot eller The Durrells medan eg slappar av med strikkinga og litt lesing
✦ magisk soloppgang over byen ein av dagane på veg til jobb
✦ blir berre meir og meir sjarmert av skjønnaste Coco
✦ underfundig leseoppleving: Stillheten av Don DeLillo
✦ Pelle Politibil var ein del av min barndom
✦ endå meir av den knallblå himmelen og alt som blomar
✦ å hekle slike kule, fargerike eggevarmarar
✦ krokan-is og karamellpopkorn høyrest ut som ein ypperleg dessert
✦ veit eg har delt denne før, men eg ler like høgt kvar gong: "Dancing in the Street" med lydeffektar
✦ "Se, en hvitstammet bjerk oppi heien..." – våren er rundt oss på alle kantar :)
✦ finfint bilete av boka My Family & Other Animals av Gerald Durell (for ei herleg bok!)
✦ møte på den same katten som tidlegare år på veg til jobb, berre sjå kor fin den er!
✦ stilig at forfattar L. D. Lapinski reposta biletet mitt på Instagram
✦ sjå på denne bittelille koalatassen!
✦ Timothy West og Prunella Scales, eg blir rørt når eg ser Great Canal Journeys
✦ panfløyteversjon av "The Sound of Silence" – ganske så fint
✦ og når me snakkar om rørt: aller finaste Ida med dette innlegget om sundagslistene mine 
✦ "Tankar på ein torsdag", endå eit innlegg inne hos Ida som er verdt å lese
✦ kunne ha pumlikumsbading i hallen igjen
✦ blir glad av å lese om denne russegjengen som går mot kjøpepresset
✦ Fremmedsteds reisebyrå, kjekk bok i ein ny serie 

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Jeg er så glad for at du likte det innlegget! Jeg mente hvert et ord ♥ Og takk for at du deler ;) Så mye fint du har på denne søndagslista. Poirot, The Durells, den nydelige røde kattepusen, magiske bilder, vårstemning og fine bøker. Og Pelle Politibil, herlighet så glad jeg var i han ;) Jeg kjenner jeg må synge litt på sangen hans nå når jeg sitter her. Det er noen av de fineste barndomsminnene mine ♥ Jeg blir også helt rørt av Great Canal Journeys. De har så mye kjærlighet, så vakkert ekteskap. Men så er det også litt vemodig fordi "Pru" ikke husker så godt lenger. Sånne ting treffer meg alltid veldig i hjertet. Jeg er forresten SÅ glad for at jobbdagene dine er litt mer normal nå ;) Håper du får en kjempefin uke ♥ Varm klem fra nord.

Silje sa...

Songen frå Pelle Politibil er ein song eg innimellom kan gå rundt og tralle for meg sjølv: "Du har vel kanskje sett en politibil..." ;) Kanalprogrammet er både sårt, morosamt og vakkert, dei to og kjærleiken dei har for kvarandre ♥ Hi,hi, Poirot og The Durrells vil alltid vere favorittar, og den katten er eit ordentleg sjarmtroll :D Sender varme klemmar rett tilbake ♥

Legg igjen ein fin tanke