30. nov. 2020

Twiggygenseren






Og her ser du heile genseren. Som alltid på denne tida av året, er det ikkje lett å fange fargane ordentleg sidan det er såpass mørkt, men bileta ute representerer den nydelege grønfargen ganske bra. Genseren har ein enkelt struktur som eg fall for med ein gong eg såg oppskrifta inne på Pickles si nettside, og halsen som er akkurat passe høg er prikken over i-en. I byrjinga gjekk det noko treigt å strikke, men etter kvart då eg fekk tak på raglanaukingane og såg at det byrja å likne ein genser, då var det gjort! Kjempegøy å endeleg strikke ein genser, og denne kjem garantert til å blt ein favoritt i klesskapet! Her om dagen kom det meir garn i posten, for som eg nemnde i går: eg har allereie plukka ut ein ny genser som eg ønskjer å strikke, nemleg ein tjukkare variant av Twiggy :)

Legg igjen ein fin tanke