22. nov. 2020

Vestlandsvêr, roleg helg og ein liten sosial kveld

Vestlandsvêret no om hausten, eller eigentleg heile året. I løpet av denne veka har me hatt alt frå sol og blå himmel, snø eit minutt og regn i eit anna, vind som har blåst meg nesten over ende då eg sykla til jobb, og temperaturen har vore frå ein grad til godt over ti gradar. Me har rett og slett hatt litt av alle årstider på ei og same veke. Ha, ha, av og til kjennest det ut som om eg berre skriv om vêret ;) Kjipt å stå opp halv fem to morgonar og halv seks dei tre andre jobbdagane, men det har stort sett vore bra dagar då eg fyrst var komme fram til svømmehallen. På fredag var me ute på restaurant og så på ein liten julerevy i lag med eit venepar, og det gjorde så himla godt å kunne få til ei lita sosial greie midt i denne rare tida og mørke novemberdagar. Roleg helg med mykje lesing og strikking, akkurat slik eg liker det. Avsluttar veka med favorittprogram på skjermen og dette:

✦ å, som eg har storkost meg med Hollowpox, den tredje boka i Nevermoor-serien
✦ to årstider på ein og same dag: både haustfargar og snø
✦ heimelaga latte, seier aldri nei til det på ein sundagsettermiddag
✦ hihi, finaste Mira som prøver å hjelpe til med husarbeidet
✦ ete ein knallgod middag på Spiseriet i lag med eit venepar
✦ og etterpå få latterkrampe av Tønes og Ingvar Hovlands "Kor skal dokke vær hen på julafto?"
✦ kongen med sin humor og sine kloke tankar, Kongen forteller var ei kjempefin leseoppleving
✦ bokhandlerprisen til Tore Renbergs Tollak til Ingeborg
✦ og same dagen høyre Renberg snakke om boka over nettet i #bokklubbmedmarteogmalin
✦ blir aldri lei songen "The Sound of Silence", her i ein a capella-versjon med VOCES8
✦ klassikaren Pollyanna frå 1960 på Disney+
✦ svømme 1000 meter og dykke etter øvingsdokka
✦ ein artig katt som alltid hoppar over den same plassen på golvet
✦ sjølv om Nabovarsel av Lindell ikkje fall heil i smak, var det kjekt å lese om nye karakterar
✦ endeleg er Eides språksjov i gong igjen, og i går var sjølvaste Øystein Sunde gjest
✦ "Fuglemannen og havet" – ein sårvakker artikkel om ein mann og eit hus ute på Røst
✦ tenne lys i Mummi-englespelet
✦ må berre smile når eg ser denne fuglen som er ordentleg god til å steppe
✦ favoritte i ein finfin kopp og strikketøyet i fanget
✦ til slutt: kose meg med Eventyrlig oppussing

Legg igjen ein fin tanke