19. apr. 2020

Superkort jobbveke

Berre to dagar på jobb denne veka. Måndag var andre påskedag, og sidan eg gjekk kveldsskiftet, var det berre tysdag og onsdag som var jobbdagar for meg. Framleis så tar eg dag for dag; me har skjønt at det kjem til å ta lang tid før hallen igjen kan opne for publikum, og me veit difor ikkje heilt kva kvar dag bringar med seg. Samstundes veit eg at slik er det for mange for tida. Om ikkje anna så har våren verkeleg vist seg frå si beste side dei siste dagane, og me har vore ute på tur i finvêret og her heime har eg kost meg ute på balkongen. I går var det gåtur med broren min og i dag åt me middag på Sola. Måndag i morgon, det er snart i seng og her er lista med vekas høgdepunkt:

✦ har lese dei andre bøkene av Mackintosh, og eg likte også den nyaste: Etter slutten
✦ prate med ei av mine beste veninner i nesten ein halvtime torsdagskveld
✦ tre små geitekillingar, går det an å vere søtare?!
✦ litt koseleg hjernetrim (aka kryssord) på ein sundag
✦ ler høgt av Verdens minste kommentatorboks, her i Stavanger
✦ tur rundt Hålandsvatnet, og på vegen bort såg me dei søtaste lamma
✦ katten og piggsvinet som er bestevenar, denne IG-kontoen er kjempeherleg
✦ ete sundagsmiddag heime på Sola for å feire bursdagen til mamma (som altså var i går)
✦ så godt å sjå at desse søte raude pandaene får hjelp
✦ gyllent lys i skogen
✦ tospannet Sandi Toksvig og Noel Fielding i The Great British Bake Off
✦ "Litt av påsken" – eit koseleg påskeinnlegg inne hos Et katteliv
✦ liten tur rundt Vannassen der me såg eit tre fullt av regnbogar og hjarte
✦ Bibliostyle, for denne boka ser berre så vakker ut
✦ laksetaco, besøk av broremann og Kompani Lauritzen, ein kjekk laurdagskveld
✦ Alicia har sydd ei kul bukse med eit vårblomstrete mønster
✦ sol og (nesten) sommar slik at eg kunne sitje og lese ute på balkongen
✦ helse på kulaste Zalo då me var heime på Sola i kveld
✦ 70 artistar frå West End syng "Do You Hear The People Sing?"
✦ kose meg med siste rest av påskegult, heimelaga latte og ei miss Marple-bok
✦ Vera Stanhope i krimbøkene og krimserien Vera er så kul

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Atter en gang, kjempefin liste ♥

Silje sa...

Blir aldri lei av å seie "tusen takk" for slike fine kommentarar, gode deg! ♥

Legg igjen ein fin tanke