24. mai 2018

Charlottetown

Charlottetown tok i mot oss med sol og blå himmel. Høgdepunktet då me kom dit laurdag var jo å sjå musikalen Anne & Gilbert på kvelden. Musikalen er basert på bok nr. to og tre i serien om Anne Shirley (Anne of Green Gables om nokon lurer). Fann teateret og tok som vanleg eit bilete av det med lille meg i forgrunnen. Musikalen var forresten ei positiv overrasking. Teateret er kanskje lite og songane er kanskje ikkje dei sterkaste eg har høyrt på ei musikalscene, men eg storkoste meg likevel (min betre halvdel synest et var "heilt greitt", men så var dette julegåva mi frå han). Før me såg musikalen, traska me litt rundt i byen. Svipptur innom biblioteket; heilt greitt utanfrå, men ikkje så mykje å skryte av inne i sjølve lokalet. Men det er no slik det er nokre plassar. Såg så mange artige detaljar som ei lita mus, ein stor sølvfisk, fin klokke, kjempekul og gammal brannbil og ein dalmatinar, også den ved brannstasjonen. Ikkje ekte, altså, men litt artig likevel. Nede ved hamna fann me eit knallraudt 2018-skilt. Veit ikkje om det var ei spesiell greie med skiltet, men synleg var det i alle fall. På kvelden åt me pizza på ein restaurant der eg fann både ein liten raud skuter og ein knalloransje Vespa. Og etter det: musikal! Så klart har eg mange av songane på hjernen no.


Tok nokre fleire bilete av byen, for me fall begge to for Charlottetown. Endå fleire gamle bygg og fargerike hus enn i Halifax. Murbygg med ornament på, murstein i forskjellige fargar, nokre hus litt meir slitte enn andre. Langs den eine gata me gjekk ned, fann me nokre bruktbokhandlar på rekkje og rad. Me gjekk inn i den fyrste me såg, og det var The Bookman. Draumebutikken for ein bokelskar med hylle på hylle med bøker! Eg blei veldig nøgd då eg fann ei heil hylle med Agatha Christie-bøker og endå meir nøgd blei eg då eg fann dei to bøkene eg leita etter! Kan vise kva bøker det er snakk om seinare ;) Og eg blir like glad kvar gong eg ser slike flotte og fargerike hus!

Legg igjen ein fin tanke