21. mai 2024

Liten bit av hjartet 🇨🇦




Til meg frå mannen min då eg hadde bursdag førre månad. Ikkje ofte eg ønskjer meg smykke, men akkurat dette er eit eg allereie set pris på. Inne hos Spirrevipp kan ein tinge heim såkalla kartsmykke. Her finn ein små omriss av plassar som Kristiansand, Liverpool og Sola, kanskje eit omriss av Noreg eller av verda, moglegheitene er mange. I tillegg til dei smykka som allereie ligg i nettbutikken, kan ein spørje om dei kan lage eit kartsmykke av ein stad som betyr noko spesielt. For meg er ein slik stad finaste Prince Edward Island, øya som stal ein bit av hjartet mitt for ganske nøyaktig seks år sidan. Øya med dei raude klippene, nasjonalparken Greenwich, superkoseleg vertshus midt i Charlottetown, fargerike hus og ikkje minst vakraste Green Gables. Plassen som Montgomery skildrar så nydeleg i Anne-bøkene. Ei øy eg ber med meg både inni og utanpå.

Legg igjen ein fin tanke