18. feb. 2024

Snart årets store boksal








Veke sju av tjuetjuefire har verkeleg vore godt og blanda. Snø og trafikkaos i byrjinga av veka, sol og ordentleg vårstemning i går, og regn og meir gråvêr i dag. Eg har truffe fine folk både før jobb og i lunsjpausen, ordna bøker til Mammutsalet og me har spelt konsert i lag med orkesteret. Rett og slett ei veke som har godt fort sidan det stort sett har vore ting å gjere heile vegen. Men eg har klart å setje av litt tid til lesing kvar dag, altså, for lesing for meg er som balsam for sjela. Hi, hi, akkurat det har eg sikkert skrive her på bloggen ørten gongar opp gjennom åra, men det er framleis sant. Trur ikkje eg har så mykje meir å nemne, så her kjem resten av veka oppsummert i dei vanlege punkta:
 
innmari gøy å vere med på #readchristie også i år, og i februar las eg Den hemmelige fiende
ordentleg kvardagsglede: å komme heim etter seinvakt til raude roser på Valentinsdagen
prate med ein kollega om Ringenes herre og irsk musikk
småhumrar av "One Zoom to Rule Them All" – for eit herleg Ringenes herre-gjensyn! 
sollyset ved naboblokka medan eg venta på bussen midt i veka
og ikkje lenge etterpå: sollyset over ei snøkvit eng, sett gjennom bussvindauget 
pastellhimmel ein av ettermiddagane då eg var på veg heim
lesing på kafé blir eg aldri lei av ;)
som vanleg ein liten video av dei aller søtaste Bami og Dami
så vidt byrje å sjå den aller siste sesongen av Endeavour (eller Unge inspektør Morse)
laurdagsøving med orkesteret, og sidan ein kjekk konsert no i kveld
mamma som kom innom ein kveld for å hjelpe litt med orkesterets reikneskap
tihi, både den lille og den store golden retrieveren er heilskjønne i denne videoen 
gøy å pakke ut bøker på jobb og opddage at fleire favorittbøker skulle ut på hylla
litt treig bok, men Catching the Light hadde nydelege skildringar av Newfoundland og Nova Scotia
ikkje kjekk lesing, men viktig lesing: om kvardagsrasismen som framleis skjer her i landet
gøy å leggje fram bøker og gjere alt klart til Mammut-salet som startar på måndag
knallgod laurdagspizza og kjekk film etter orkesterøvinga i går
Haugesund folkebibliotek ser ut som ein ordentleg biblioteksdraum
kafédate med ei veninne av meg før jobb på onsdag, rett og slett superkoseleg
og jaggu meg blei det kafébesøk med eit venepar i lunjspausen min på fredag
boka One Evening in Paris er ein hyllest til kinoen og vakraste Cinema Paradiso blir ofte nemnt

Legg igjen ein fin tanke