17. nov. 2022

Kongeblått er alltid rått!


Er det noko som lurer på kva min absolutte favorittfarge er? På laurdag hadde eg på meg ein kongeblå kjole, og det kan eg berre seie: eg har meir enn eitt plagg i klesskapet mitt i den fargen! Tihi ;) I sommar strikka eg ein enkel T-skjorte. Fann veldig fort ut at eg likte oppskrifta og var nøgd med korleis sluttresultatet blei, og dimed ville eg strikke ein til, denne gongen i favorittfargen. Garnet er Tykk Line frå Sandnes Garn, eit herleg blandingsgarn i bomull, lin og viskose. Ute har det vore sur vind i dei siste dagane, så det hadde vore kaldt å ha på meg berre denne T-skjorta no – bileta er altså tatt litt tidlegare i haust då det var varmare i vêret og null vind. Men uansett vêr, eg blei ordentleg nøgd med denne også, ein sval og god topp i den flottaste av alle fargar.

Legg igjen ein fin tanke