27. nov. 2022

Med trombonen på Abelloftet




Joda, litt regn har det vore – eg hadde til dømes fullt regntøy på meg på veg til jobben på fredag og i dag har det vore ein ordentleg innesundag – men fleire av dei andre dagane denne veka har det vore mjuke morgonar med frisk luft i andletet og solnedgangar i pastellfargar. Trombonen var med meg på jobb på måndag slik at eg kunne øve litt kvar dag; eg skulle nemleg spele julemusikk i samband med den såkalla Stjernedagen på torsdag. Kjente det i leppene at eg hadde spelt ein del då eg var ferdig, men samstundes var det både gøy og koseleg. Helga har vore relativt roleg. Var ein snartur innom sentrum i går medan me i dag berre har vore heime. Pynta litt til jul (jaggu meg er det fyrste sundag i advent i dag), lese, fiksa ein genser og generelt ordna i heimen. Novemberveka mi:
 
trur Black Beauty av Anna Sewell må vere ein dei vakraste klassikarane eg har lese
demontere LEGO og høyre på musikken frå musikalen Så som i himmelen
blir glad av å sjå denne rosa fuglen som gjerne vil vere med på det mennesket gjer 
liten sitronterte og knallgod cappuccino på ein kafé
hente bøker på biblioteket og høyre eit lite korps spele julesongar midt i sentrum
vinterlysa midt i Langgata 
"Taperen som vant folkets hjerter" – femti år sidan Fleksnes dukka opp på norske TV-skjermar
ganske rosa himmel ein dag då eg gjekk forbi Sandnes kirke på veg til jobb
tøff lesing: Elven som skiller 
13 bruktbutikkar på Jæren
togtur heim med ein himmel som var farga oransjerosa
høyre Holsts "Jupiter" på jobb, for snart opnar me ei astronomiustilling
pastellfarga skyer på veg heim frå jobb
fint å sjå den nyaste vloggen som Jonna nettopp la ut
kult med bittesmå stjernepannekaker laga med pannekakerobotane som me har på jobb
ha med trombonen på jobb og spele julemusikk (måtte jo så klart ha på meg ei nisselue)
må småhumre av denne dansescena frå The Umbrella Academy med musikk frå Footlose
byrje å pynte til jul og høyre på julemusikk
laurdagstaco og filmen The Muppet Christmas Carol med Michael Caine i rolla som Scrooge
"Carol of the Bells/Wayfaring Stranger" – to songar i ein flott kombinasjon
alle dei flotte stjernene barnehagane hadde laga til oss på Vitenfabrikken
Blair Fells The Sign for Home om døvblinde Arlo er ei verkeleg ei ny favorittbok

Legg igjen ein fin tanke