20. nov. 2022

Togkrim om bord på toget og fargesprakande himmel





Soloppgangar og solnedgangar. Travle, men kjekke dagar på jobb, dilla på eit musikalalbum (gjett kva album?!) og ei helg med solskin, krøllebøllepassing og julemarknad. Eg skjønner ikkje heilt kor denne veka blei av, kjennest som om det nettopp var måndag! Ute har det vore kaldt, men det har også resultert i ein fargesprakande himmel både tidleg og seint. Bøkene eg held på med, har eg verkeleg kost meg med, både på toget og her heime, og eg byrjar å bli ferdig med ein av genserane eg har strikka på ei stund. Kjenner at hovudet ikkje alltid har vore heilt med, likevel, til å vere ei novemberveke har desse dagane vore fulle av flotte ting. Og her kjem dei på rekkje og rad:

lese ut 4.50 fra Paddington på toget, miss Marple er ein så skjønn, skarp og herleg karakter
stjerneklar himmel fredagsmorgon, nydeleg å sjå opp på himmelen medan eg venta på bussen
"Top 10 Animated Movies with the Best Scores" – ingen over og ingen ved sidan av nummer 1!
soloppgang over Sandnes ein av dagane eg gjekk frå togstasjonen og til Vitenfabrikken
og ekte Disney-himmel over hustaka på kveldstid den same dagen
små haustblad på eit tre rett ved Sandnes kirke
setje på TwoSetViolins Mendelssohn-konsert i lag med Singapore Symphony Orchestra
lilla kjole og haustlauvet på bakken
alt det kule folk bygg på LEGO-veggen vår
høyre på Så som i himmelen-albumet nesten ein gong om dagen 
Ingebjørg Bratlands versjonar av "From a Distance" og "Luka" – ho har ei så vakker stemme
i kaleidoskopet denne veka: ein liten togtur
skjønnaste pusen Haru er innimellom ganske pratsom
kanskje ikkje den beste frå Jojo Moyes, men Hestekunstneren var ganske så rørande
italiensk avfelling på ein pastellmjuk draum
mykje flott og stilig å sjå då me var på julemarknad i dag på Varatun gård
oktoberbilete frå i fjor inne hos Niina – hauststemninga er til å ta og kjenne på
spennande bok frå Karin Fossum: Natteløperen 
nøgd med min kongeblå Easy Basic Tee
kjekt å vere med på Girl Tech Fest
herleg tur i Melsheia i lag med mannen min, broren min og finaste Balto
varmt sollys over takterrassen på jobb

Legg igjen ein fin tanke