3. nov. 2022

Grottejakt






To store grotter, Jubilee Cave og Victoria Cave, i tillegg til ein litt mindre, var dei me fann og såg på vår gåtur i Yorkshire Dales. Jubilee Cave var den fyrste me kom til, spennande å titte inn sjølv om det var aldri så mørkt. På veg mot Victoria Cave, fann me ei mindre grotte som me kort stoppa ved.








Mannen min blei veldig liten der han stod foran inngangen til Victoria Cave! For grotta som blei oppdaga i 1837 er stor, det kan eg skrive under på. Såg nokre fine, små blomar på veg ned frå grotteinngangen, kvite blomar midt i all steinen. For eit særskilt landskap som omfamna oss.







Siste stopp var Scaleber Force Waterfall. Vel, det hadde jo nyleg vore varmerekordar og det var dimed lite vatn som rann. Men nydeleg plass og eg kunne sjå for meg korleis det pleier å vere der når vatnet renn frå det eine nivået til det andre. Fekk med meg mannen min på ein selfie før me gjekk tilbake til hotellet. Vil sjå endå meir av det området. Å, Yorkshire Dales, du var så fin. Er så fin ♥︎

Legg igjen ein fin tanke