13. juli 2022

Stilig sommartopp




Både gøy og avslappa med noko kjappstrikka på pinnane. Lenge hadde eg leita etter ei enkel oppskrift som kunne likne på T-skjorta Monica i Friends har på seg i ein tidleg episode av serien. Det er ei enkel T-skjorte med dobbelt vrangbord (2 rette, 2 vrange) der vrangborden er litt lang og sjølve skjorta er litt kort. Kom plutseleg over Easy Basic Tee frå Easy as Knit, og eg brukte den som utgangspunkt. Garnet er bomullsgarnet Paris frå Drops i ein herleg vinraud farge.

 
 
 
Og eg kunne ikkje blitt meir nøgd! Strikka alle vrangbordane (halsen, erma og nedst på toppen) noko lengre enn det som stod i oppskrifta, men eg prøvde den på fleire gongar undervegs slik at eg lett kunne tilpasse den akkurat slik eg såg føre meg (det er det mest geniale ved å strikka ovanfrå og ned). Veit eg seier det omtrent kvar einaste gong, men dette er allereie blitt ein favoritt i klesskapet. Nytt garn i ein stilig blåfarge ligg og ventar, for denne toppen berre må eg ha fleire av!

Legg igjen ein fin tanke